Home Publicitate

Publicitate

Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) este un studiu complet nou, realizat dupa o metodologie acceptata la nivel international, utilizata cu succes în tari ca Austria, Germania, Spania sau Elvetia si va oferi informatii detaliate referitoare la traficul, audienta si profilele vizitatorilor site-urilor din România. Prin lansarea rezultatelor SATI, BRAT include în zona sa de studiu si mediul on-line, raspunzind astfel nevoilor membrilor sai: 49 de editor, 21 agentii si clienti de publicitate implicati în activitatea Departamentului Internet al BRAT.

Informatiile prezentate mai sus au rolul de a stabili o relatie corecta si obiectiva cu dumneavoastra. Este important sa stiti cui va adresati, care este publicul nostru (al dumneavoastra, in cele din urma) si care este pozitia pe piata a trustului media Stirea. Aceasta prezentare are rolul de a sublinia inca odata faptul ca investitia in parteneriatul cu Trustul media Stirea este profitabila si profesionista. Cititorii nostri sint potentialii dumneavoastra clienti, iar nevoii permanente de promovare a unei afaceri, Trustul media Stirea ii va raspunde intotdeauna cu promptitudine si transparenta.